I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 5, 2009

好听的一首歌。。。

by2 - 我知道

作词:于萱 作曲:于萱

紫.sè制作 QQ:253057646

从来没想过 不能再和你牵手
委屈时候没有你 陪着我心痛
一切都是我 太过骄纵 以为你会懂
一直忘了说 我有多感动

我知道你还是爱着我
虽然 分开的理由 我们都已接受
你知道我会有多难过
所以 即使到最后 还微笑着要我加油
我知道你还放不下我
才会 在离开时 闭着眼没有回头
我们都知道彼此心中
其实 这份爱没停过


从来没想过 不能再和你牵手
委屈时候没有你 陪着我心痛
一切都是我 太过娇纵 以为你会懂
一直忘了说 我有多感动

我知道你还是爱着我
虽然 分开的理由 我们都已接受
你知道我会有多难过
所以 即使到最后 还微笑着要我加油
我知道你还放不下我
才会 在离开时 闭着眼没有回头
我们都知道彼此心中
其实 这份爱没停过

曾经完整幸福的梦 在脑海里头
我多希望你 还在我左右

我知道你还是爱着我
虽然 分开的理由 我们都已接受
你知道我会有多难过
所以 即使到最后 还微笑着要我加油
我知道你还放不下我
才会 在离开时 闭着眼没有回头
答应你 我会好好过
不让 这些眼泪白流

紫.sè制作 QQ:253057646




我们的爱还存在吗??你还依然爱我吗??你知道我还是默默地等你吗??时间?只会让你在我记忆中慢慢消失。。。。消失。。。。。。。。。我。。还是依然的等你。。。

13 comments:

幸福王子 said...

i like tat song !~
wakaka ~

Dave Lai said...

yaya..me too..i like it very much...n girls n the boy in mv so leng leng lui n leng zai...haha

小虫 said...

在等着谁啊?!

哦!这首歌~!很帮的哦!!

Dave Lai said...

[cacing] waiting for someone i m waiting for...haha!!!

Unknown said...

我也很喜欢那首歌。。。嗨!你好~!第一次到来咯!!!

Dave Lai said...

[lesly] hihi..welcome...nice to meet u..i m here very welcome u..hehe...i damn like dat song..hehe

MANZ said...

lol... ask me not to wait... but how about you?? =.=''

Dave Lai said...

[manz] duno..the feels like so suddenly miss her...now i noe, she is the one i m still waiting for...but i believe that time really will wash off the memory between me n her aftr a couple of time...

MANZ said...

means tat u love and miss her soooooooooo much now

Dave Lai said...

manz- yaya..miss her so so so so much..as u love him..

baby boii said...

我最近喜欢上一首歌...就是弦子的‘舍不得’我觉得你应该也会喜欢吧...加油咯...

Dave Lai said...

[babyboi] i try to listen to it..thnx

ycying89 said...

这首歌真的很好听呢!之前看一部戏,有人把这首歌放下去,超感动的^^