I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 10, 2010

countdown~~

Yeah!! counting down my last 6 days for my internship, then will leave this place and back to my Uni life....

Being loved is kind of happiness thing in the world...but at the same time got 2 person love you is the most happiness thing in the world....but for me, i just want someone to care me and love me..that's all..i dun require for 2 or even more lovers to love me...without me, u still got others....hehe...happy life with the one u love, dun betray your relationship...i am here bless u and ur lover... ^^

最近听了一首歌曲,非常触进我心,“我真的想放弃你” 及 “答应不爱你”。。。我是想放弃这段感情,因它再也不属于我的了。。。但我做不到,因心中有你。。你能阻止一切,但你不能阻止我对你的爱。。可能吧,时间能冲淡一切。。。就让时间去证实一切。。。

答应不爱你,说的容易,但有谁是真的能做到??明明爱恨清晰,却要结束分离~~爱一个人真难。。。如果你是爱她的,在多的困难都能一起走过。。。。但却放弃了。。我答应不爱你,就让时间去冲淡我对你的爱

爱情不能勉强,免强没幸福。。。真的希望当不了情侣至少当朋友,最亲的朋友,不离不弃的朋友~~

最后,生日就在星期一,生日愿望很简单,和我想要的人一起庆祝生日。。。

祝我生日快乐~~happy birthday to myself...就如我所说,我还是一个人过生日~~

No comments: